Δευτέρα 8 Απριλίου 2013

Ποιήματα που διακρίθηκαν στα Αρχιλόχεια 2012




Το όμορφο φεγγάρι

Όταν βλέπω το φεγγάρι μου’ ρχεται να βγάλω φτερά
να πετάξω ψηλά σαν όμορφος άγγελος ή σαν λευκό περιστέρι.
Όταν βλέπω το φεγγάρι στον ύπνο μου
καβαλάω ένα ασημένιο διαστημόπλοιο και
το επισκέπτομαι  με τη μαμά και το μπαμπά.
Το δαγκώνω  κι όταν ξυπνάω στο στόμα μου
έχει μείνει  γεύση από τυρί.

Μαρία Γριτζαλή



Ο μαγικός ουρανός 

Όταν κοιτώ τον ουρανό,
αυτόν τον ωραίο και μαγικό,
 θέλω εκεί ψηλά να φτάσω
όσο πιο γρήγορα μπορώ
και τα αστέρια να περάσω,
πιο μακριά να φτάσω,
να κάτσω στο φεγγάρι
και να παίξω με ένα ζάρι.

Αυτός ο καταγάλανος και σιωπηλός ουρανός
είναι τόσο μακρινός
μεταμορφώνεται συνεχώς.
Όταν βρέχει είναι γκρίζος
κι όταν έχει ήλιο είναι καταγάλανος

μα όπως και να είναι θα παραμένει μαγικός


Ασπασία-Μαρίνα Τζουρούτη



Το κολοκύθι που αγαπώ

Το κολοκύθι που αγαπώ είναι τόσο μαλακό
και μ’ αρέσει γιατί είναι ζουμερό.

Κολοκύθι μου καλό μ’ αγαπάς και σ’ αγαπώ
σε βρίσκω με τα μάτια μου κλειστά μες στο σωρό.

Ντοματούλα μου αρέσεις , σου αρέσω
αλλά σαν το κολοκύθι μου κανένα δε θα διαλέξω.

Θεούλη μου το κολοκύθι το αγαπώ
και δεν μπορώ να το σκεφτώ

μέσα στο λάδι το καυτό.


Άννα Μαρία Ανδρονάκι 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου